Implementace doporučení genderového auditu u zaměstnavatelů v hl. m. Praze

Organizace: Ministerstvo práce a sociálních věcí

Popis výzvy

Podporované aktivity

Povinná aktivita projektu: Genderový re-audit provedený dle Standardu genderového auditu po zavedení plánovaných opatření

Hlavní podporované aktivity:

  • Průběžné informování zaměstnanců o opatřeních zaváděných v rámci projektu
  • Zavádění a rozšiřování flexibilních forem práce
  • Aktivity směřující k vyšší transparentnosti odměňování v rámci organizace
  • Aktivity přispívající k proměně vnitřní kultury organizace ve vztahu k rovným příležitostem žen a mužů a slaďování pracovního a soukromého života (úprava pravidel pro vnitřní i vnější komunikaci, přístup zaměstnanců k benefitům, nábor, propouštění a povyšování zaměstnanců, apod.)
  • Aktivity směřující k vyrovnanému zastoupení žen a mužů ve vedoucích funkcích 
  • Vznik strategie rozvoje podmínek pro uplatňování rovnosti žen a mužů v organizaci
  • Zavádění opatření usnadňujících zaměstnancům sladění práce s rodinným a soukromým životem
  • Zavádění opatření usnadňujících rodičům návrat z mateřské / rodičovské dovolené
  • Zřízení příležitostného hlídání dětí zaměstnanců (dětského koutku)

Doplňkové aktivity (jejichž náklady nesmí přesahovat 30 % přímých nákladů projektu)

  • Profesní vzdělávání osob vracejících se po mateřské / rodičovské dovolené
  • Vzdělávání zaměstnanců v oblasti rovných příležitostí žen a mužů, prevenci diskriminace a možností slaďování pracovního a soukromého života
  • Profesní vzdělávání zaměstnanců/kyň za účelem snížení horizontální a vertikální segregace práce v podniku.
Webové stránky programu: https://www.esfcr.cz/vyzva-131-opz
Zaměření výzvy: Komunitní rozvoj, mezinárodní spolupráce
Cílová skupina: Dobrovolníci, osoby po výkonu trestu
Místní působnost: Hlavní město Praha
Poslední aktualizace: 20.3.2020

Termíny uzávěrek a granty

Ukončené uzávěrky

Termín podávání žádostí: 21.12.2018
Finanční alokace výzvy: 30 000 000 Kč
Další informace: Příjem žádostí končí v 15:00.

Vyhlašovatel

Ministerstvo práce a sociálních věcí

Na Poříčním právu 1
12800 Praha 2
(CZ) Czech Republic

221 921 111

Všechny výzvy vyhlašovatele (101)

Kontaktní osoby

Mgr. Lukáš Müller
kontaktní osoba

950 195 729

Ing. Zdeněk Mašín
kontaktní osoba

950 195 725

Mgr. Stanislava Hušková
kontaktní osoba

950 195 781)

Vzdělávání se Světem neziskovek

Chcete se na získání grantu připravit? Přijďte na náš kurz nebo využijte služeb našeho poradenství.

19.11.2024 – 20.11.2024 Jungmannova 9, Praha 1

Individuální fundraising v kostce: Jak na drobné i firemní dárce

Petr Machálek
25.11.2024 Jungmannova 9, Praha 1

Organizace (spolu)práce nově a lépe: automatizace a modelování procesů

Kateřina Švidrnochová, Radka Bystřická
5.2.2025 Praha (místo bude upřesněno)

Strategie fundraisingu: Nový pohled na vaše poslání

Jana Havlenová
26.2.2025 Praha (místo bude upřesněno)

Základy finančního řízení pro neziskové organizace

Standa Kutáček
26.3.2025 – 27.3.2025 Praha (místo bude upřesněno)

Grantový fundraising: Jak sestavit dobrou projektovou žádost

Petr Machálek

Konzultace projektových žádostí

Nevíte si rady s vypracováním žádosti? Chcete se zorientovat v možnostech finanční podpory vašeho projektu? Rádi vám pomůžeme, ozvěte se nám.

Šárka Pravdová
Péče o klienty Grantového diáře
+420 730 173 166

Potřebujete poradit? Napište nám!

Šárka Pieglová

Péče o klienty Grantového diáře

+420 730 173 166
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace