Ceny Fóra dárců 2021

Organizace: Fórum dárců

Popis výzvy

Zaměření programu:

Ceny se vyhlašují pro firmy, firemní nadace a fondy, nadace a nadační fondy v oborech Komunikace a Sbírky. Letos již popáté bude v rámci Cen Fóra dárců udělena také Speciální Cena České televize. Do této kategorie je možné přihlásit storyboardy, koncepty a scénáře televizní spotů charitativních a společensky prospěšných kampaní, které neziskové organizace připravují ke spuštění v roce 2022.

1. KOMUNIKACE

Jsou vybírány nejzajímavější práce neziskových organizací a firem v oblasti komunikace veřejně prospěšných projektů.

Firmy, firemní nadace a fondy 

1.1. Výroční zpráva

Do této kategorie je možné přihlásit výroční zprávu za předchozí rok (2020) nebo zprávu o odpovědném podnikání.

1.2. Charitativně komunikační projekt

Do této kategorie je možné přihlásit online a video kampaně nebo komunikační projekty - webové stránky, aplikaci pro mobilní telefony, rozhlasový spot prospěšného projektu nebo firemní filantropie, marketingovou komunikaci crowdfundingové kampaně na portálech, které podporují charitativní počiny, internetový „televizní" pořad, blog, vlog, komunikaci na sociálních sítích a další formáty online marketingu, které firmy vytvořily jako podporu společensky prospěšného projektu. Digitální kampaň může být kombinována s outdoorovou a printovou kampaní.

Neziskové organizace, nadace a fondy

1.1. Výroční zpráva

Do této kategorie je možné přihlásit výroční zprávu za předchozí rok (2020).

1.2. Komunikační kampaň

Do této kategorie je možné přihlásit inspirativní komunikační kampaně, které byly realizovány za účelem brand awareness, osvěty společenského prospěšného tématu, ale i finančního výtěžku nebo podpory činnosti veřejně prospěšných organizací. Je možné přihlásit online a video kampaně nebo komunikační projekty, marketingovou komunikaci crowdfundingové kampaně na portálech, které podporují charitativní počiny, komunikaci na sociálních sítích a další formáty online marketingu, které byly vytvořeny jako podpora nebo osvěta společensky prospěšného projektu. Digitální kampaň může být kombinována s outdoorovou a printovou kampaní.

1.3. Veřejně prospěšný spot

Do této kategorie je možné přihlásit internetové a televizní spoty charitativních a společensky prospěšných kampaní, které neziskové organizace v roce 2020 uvedly na internetu (weby, Youtube, sociální sítě, internetové televize) nebo v televizním vysílání (ČT, Prima, Nova, TV Barrandov, případně regionální televizní vysílání)

1.4. Speciální Cena České televize

  • Do této kategorie je možné přihlásit storyboardy, koncepty a scénáře televizní spotů charitativních a společensky prospěšných kampaní, které neziskové organizace připravují ke spuštění v roce 2021.
  • Patron projektu, kterým je Česká televize, vybere ty nejzajímavější návrhy. Hodnotící komise bude posuzovat námět a nápad spotu, míru prospěšnosti a edukativnosti a dopad celé spotové kampaně.
  • Vítězný návrh spotu pomůže zrealizovat Česká televize a v roce 2021 jej odvysílá. Součástí odměny pro vybranou neziskovou kampaň bude konzultace ze strany ČT, možnost účastnit se vzdělávacích workshopů a využití další redakční podpory dle charakteru kampaně.

2. SBÍRKY

Smyslem této oborové ceny je ukázat smysluplné a zajímavé sbírkové akce, které jsou transparentní, kredibilní a přispívají tak k rozvoji individuálního dárcovství v České republice.

Firmy, firemní nadace a fondy 

2.1. Zaměstnanecká sbírka

Do této kategorie je možné přihlásit zaměstnaneckou sbírku, v rámci které jsou získávány prostředky na dobrou věc a veřejně prospěšné aktivity neziskových organizací. Tyto akce musí být organizovány firmou pro její zaměstnance a případně mohou být firmou dále podpořeny, např. matchingem.

Neziskové organizace, nadace a fondy

2.1. Sbírkový projekt

Do této kategorie je možné přihlásit veřejnou sbírku, sbírkovou akci respektive sbírkový projekt, který slouží k naplňování a podpoře dobročinných a obecně prospěšných aktivit. Může se jednat o sbírky, které se obrací jak na individuální dárce, tak i na více jednotlivců. Je možné přihlásit do této kategorie i sbírkové předměty, které byly vyrobeny za účelem získávání finančních příspěvků, tzv. prospěšný merchandising či jiné způsoby, jak komunikovat veřejně prospěšné aktivity a získávat skrze ně finance na činnost projektu. Je možné nominovat i projekty, kdy se jednotlivci, týmy nebo organizace rozhodli uspořádat vlastní akci na podporu vybraného veřejně prospěšného projektu nebo neziskové organizace.
 

Webové stránky programu: http://www.cenyforadarcu.cz/o-cenach-fora-darcu-.html
Zaměření výzvy: Rozvoj nno
Cílová skupina: Neziskové organizace
Místní působnost: Celá ČR
Poslední aktualizace: 8.9.2021

Termíny uzávěrek a granty

Ukončené uzávěrky

Termín podávání žádostí: 20.9.2021
Další informace: nominace na Speciální cenu České televize
Termín podávání žádostí: 10.10.2021
Další informace: nominace pro firmy, firemní nadace a fondy a neziskové organizace, nadace a nadační fondy v oborech Komunikace a Sbírky. 

Vyhlašovatel

Vzdělávání se Světem neziskovek

Chcete se na získání grantu připravit? Přijďte na náš kurz nebo využijte služeb našeho poradenství.

Konzultace projektových žádostí

Nevíte si rady s vypracováním žádosti? Chcete se zorientovat v možnostech finanční podpory vašeho projektu? Rádi vám pomůžeme, ozvěte se nám.

Šárka Pravdová
Péče o klienty Grantového diáře
+420 730 173 166

Potřebujete poradit? Napište nám!

Šárka Pieglová

Péče o klienty Grantového diáře

+420 730 173 166
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace