Ceny se vyhlašují pro firmy, firemní nadace a fondy, nadace a nadační fondy v oborech Komunikace a Sbírky. Letos již popáté bude v rámci Cen Fóra dárců udělena také Speciální Cena České televize. Do této kategorie je možné přihlásit storyboardy, koncepty a scénáře televizní spotů charitativních a společensky prospěšných kampaní, které neziskové organizace připravují ke spuštění v roce 2022.
Jsou vybírány nejzajímavější práce neziskových organizací a firem v oblasti komunikace veřejně prospěšných projektů.
Do této kategorie je možné přihlásit výroční zprávu za předchozí rok (2020) nebo zprávu o odpovědném podnikání.
Do této kategorie je možné přihlásit online a video kampaně nebo komunikační projekty - webové stránky, aplikaci pro mobilní telefony, rozhlasový spot prospěšného projektu nebo firemní filantropie, marketingovou komunikaci crowdfundingové kampaně na portálech, které podporují charitativní počiny, internetový „televizní" pořad, blog, vlog, komunikaci na sociálních sítích a další formáty online marketingu, které firmy vytvořily jako podporu společensky prospěšného projektu. Digitální kampaň může být kombinována s outdoorovou a printovou kampaní.
Do této kategorie je možné přihlásit výroční zprávu za předchozí rok (2020).
Do této kategorie je možné přihlásit inspirativní komunikační kampaně, které byly realizovány za účelem brand awareness, osvěty společenského prospěšného tématu, ale i finančního výtěžku nebo podpory činnosti veřejně prospěšných organizací. Je možné přihlásit online a video kampaně nebo komunikační projekty, marketingovou komunikaci crowdfundingové kampaně na portálech, které podporují charitativní počiny, komunikaci na sociálních sítích a další formáty online marketingu, které byly vytvořeny jako podpora nebo osvěta společensky prospěšného projektu. Digitální kampaň může být kombinována s outdoorovou a printovou kampaní.
Do této kategorie je možné přihlásit internetové a televizní spoty charitativních a společensky prospěšných kampaní, které neziskové organizace v roce 2020 uvedly na internetu (weby, Youtube, sociální sítě, internetové televize) nebo v televizním vysílání (ČT, Prima, Nova, TV Barrandov, případně regionální televizní vysílání)
Smyslem této oborové ceny je ukázat smysluplné a zajímavé sbírkové akce, které jsou transparentní, kredibilní a přispívají tak k rozvoji individuálního dárcovství v České republice.
Do této kategorie je možné přihlásit zaměstnaneckou sbírku, v rámci které jsou získávány prostředky na dobrou věc a veřejně prospěšné aktivity neziskových organizací. Tyto akce musí být organizovány firmou pro její zaměstnance a případně mohou být firmou dále podpořeny, např. matchingem.
Do této kategorie je možné přihlásit veřejnou sbírku, sbírkovou akci respektive sbírkový projekt, který slouží k naplňování a podpoře dobročinných a obecně prospěšných aktivit. Může se jednat o sbírky, které se obrací jak na individuální dárce, tak i na více jednotlivců. Je možné přihlásit do této kategorie i sbírkové předměty, které byly vyrobeny za účelem získávání finančních příspěvků, tzv. prospěšný merchandising či jiné způsoby, jak komunikovat veřejně prospěšné aktivity a získávat skrze ně finance na činnost projektu. Je možné nominovat i projekty, kdy se jednotlivci, týmy nebo organizace rozhodli uspořádat vlastní akci na podporu vybraného veřejně prospěšného projektu nebo neziskové organizace.
Webové stránky programu: | http://www.cenyforadarcu.cz/o-cenach-fora-darcu-.html |
---|---|
Zaměření výzvy: | Rozvoj nno |
Cílová skupina: | Neziskové organizace |
Místní působnost: | Celá ČR |
Poslední aktualizace: | 8.9.2021 |
Termín podávání žádostí: | 20.9.2021 |
---|---|
Další informace: | nominace na Speciální cenu České televize |
Termín podávání žádostí: | 10.10.2021 |
---|---|
Další informace: | nominace pro firmy, firemní nadace a fondy a neziskové organizace, nadace a nadační fondy v oborech Komunikace a Sbírky. |
IČ: 66004501
Nevíte si rady s vypracováním žádosti? Chcete se zorientovat v možnostech finanční podpory vašeho projektu? Rádi vám pomůžeme, ozvěte se nám.