MEDIA 360°

Organizace: Kreativní Evropa - Kultura

Popis výzvy

Zaměření programu:

Podpora pro organizace, které vyvíjejí aktivity v několika různých oblastech audiovizuálního průmyslu (vzdělávání profesionálů, trhy, mezinárodní koprodukce, inovativní nástroje a obchodní modely, práce s publikem). MEDIA 360° má za cíl využít synergií v AV průmyslu a poskytnout dlouhodobou podporu organizacím, které mají balíček aktivit s globální ucelenou strategií.

Podporované aktivity:

Žádost musí zahrnovat aktivity v alespoň dvou z pěti následujících segmentů:

1) Vzdělávání audiovizuálních profesionálů (aktivity podporované v okruhu KE MEDIA „Talent and skills“)

Oblasti vzdělávání:

  • vývoj a produkce audiovizuálních děl (vč. inovativních způsobů vyprávění)
  • práce s publikem, marketing, propagace a nové způsoby distribuce s využitím digitálních nástrojů a technologií
  • finanční a obchodní management
  • zvyšování udržitelnosti (greening) audiovizuálního průmyslu
  • možnosti digitálních technologií/start-upy v audiovizuálním odvětví

Další podmínky pro vzdělávací programy:

  • většinu účastníků musí tvořit audiovizuální profesionálové z jiných zemí, než je země žadatele
  • počet účastníků ze zemí mimo MEDIA by neměl překročit 30 % (evropské programy) nebo 50 % účastníků (mezinárodní programy); regionální programy jsou určeny pouze pro účastníky ze zemí s nízkou produkční kapacitou (příp. sousední země)

2) Aktivity podporované v okruhu „Markets and networking“

  • Fyzické, online nebo hybridní trhy pro evropské audiovizuální profesionály (B2B)
  • Aktivity propagující evropská díla (B2B)

3) Podpora mezinárodních koprodukcí (koprodukční fondy)

Finanční podpora třetím stranám (projektům splňujícím následující kritéria):

  • produkce celovečerních filmů a TV seriálů (včetně dokumentárních a animovaných)
  • distribuční aktivity a propagační strategie mezinárodních koprodukcí
  • projekty koprodukované mezi společností sídlící v členských zemích MEDIA a společností sídlící mimo členské země (podané koproducentem ze země MEDIA, podíl koproducenta/ů ze zemí MEDIA musí být min. 20 % a max. 70 %)

4) Podpora pro vývoj a/nebo šíření inovativních nástrojů a obchodních modelů ke zvýšení viditelnosti, dostupnosti a diváckého dosahu evropských děl v digitálním věku a/nebo ke zlepšení konkurenceschopnosti a/nebo ekologické udržitelnosti evropského audiovizuálního průmyslu.

5) Aktivity v oblasti práce s publikem

  • projekty mající mechanismy pro celoevropskou spolupráci
  • projekty zvyšující zájem a prohlubující znalosti publika o evropská audiovizuální díla (včetně programů o filmovém dědictví)
  • projekty zvyšující přínos evropských audiovizuálních děl (včetně katalogů vybraných filmů) v práci s publikem a filmové výchově

 

Webové stránky programu: https://www.kreativnievropa.cz/detail-vyzvy/media-360
Zaměření výzvy: Kultura, umění, mezinárodní spolupráce, vzdělávání, kurzy, stipendia
Cílová skupina: Umělci, veřejnost, ostatní
Místní působnost: Celá ČR, Zahraničí
Poslední aktualizace: 17.2.2022

Termíny uzávěrek a granty

Ukončené uzávěrky

Termín podávání žádostí: 12.4.2022
Finanční alokace výzvy: 20 000 000 EUR

Vyhlašovatel

Kreativní Evropa - Kultura

Institut umění – Divadelní ústav, Celetná 17
11000 Praha 1
(CZ) Czech Republic

Všechny výzvy vyhlašovatele (108)

Kontaktní osoby

Kancelář Kreativní Evropa - Kultura
kontaktní osoba

224 809 118

Vzdělávání se Světem neziskovek

Chcete se na získání grantu připravit? Přijďte na náš kurz nebo využijte služeb našeho poradenství.

4.2.2025 Praha (místo bude upřesněno)

Strategie fundraisingu: Nový pohled na vaše poslání

Jana Havlenová
24.2.2025 Praha (místo bude upřesněno)

Organizace (spolu)práce nově a lépe: automatizace a modelování procesů

Kateřina Švidrnochová, Radka Bystřická
26.2.2025 Praha (místo bude upřesněno)

Základy finančního řízení pro neziskové organizace

Standa Kutáček
26.3.2025 – 27.3.2025 Praha (místo bude upřesněno)

Grantový fundraising: Jak sestavit dobrou projektovou žádost

Petr Machálek
15.4.2025 – 16.4.2025 Praha (místo bude upřesněno)

Individuální fundraising v kostce: Jak na drobné i firemní dárce

Petr Machálek

Konzultace projektových žádostí

Nevíte si rady s vypracováním žádosti? Chcete se zorientovat v možnostech finanční podpory vašeho projektu? Rádi vám pomůžeme, ozvěte se nám.

Šárka Pravdová
Péče o klienty Grantového diáře
+420 730 173 166

Potřebujete poradit? Napište nám!

Šárka Pieglová

Péče o klienty Grantového diáře

+420 730 173 166
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace