MEDIA 360°

Organizace: Kreativní Evropa - Kultura

Popis výzvy

Zaměření programu:

Podpora pro organizace, které vyvíjejí aktivity v několika různých oblastech audiovizuálního průmyslu (vzdělávání profesionálů, trhy, mezinárodní koprodukce, inovativní nástroje a obchodní modely, práce s publikem). MEDIA 360° má za cíl využít synergií v AV průmyslu a poskytnout dlouhodobou podporu organizacím, které mají balíček aktivit s globální ucelenou strategií.

Podporované aktivity:

Žádost musí zahrnovat aktivity v alespoň dvou z pěti následujících segmentů:

1) Vzdělávání audiovizuálních profesionálů (aktivity podporované v okruhu KE MEDIA „Talent and skills“)

Oblasti vzdělávání:

  • vývoj a produkce audiovizuálních děl (vč. inovativních způsobů vyprávění)
  • práce s publikem, marketing, propagace a nové způsoby distribuce s využitím digitálních nástrojů a technologií
  • finanční a obchodní management
  • zvyšování udržitelnosti (greening) audiovizuálního průmyslu
  • možnosti digitálních technologií/start-upy v audiovizuálním odvětví

Další podmínky pro vzdělávací programy:

  • většinu účastníků musí tvořit audiovizuální profesionálové z jiných zemí, než je země žadatele
  • počet účastníků ze zemí mimo MEDIA by neměl překročit 30 % (evropské programy) nebo 50 % účastníků (mezinárodní programy); regionální programy jsou určeny pouze pro účastníky ze zemí s nízkou produkční kapacitou (příp. sousední země)

2) Aktivity podporované v okruhu „Markets and networking“

  • Fyzické, online nebo hybridní trhy pro evropské audiovizuální profesionály (B2B)
  • Aktivity propagující evropská díla (B2B)

3) Podpora mezinárodních koprodukcí (koprodukční fondy)

Finanční podpora třetím stranám (projektům splňujícím následující kritéria):

  • produkce celovečerních filmů a TV seriálů (včetně dokumentárních a animovaných)
  • distribuční aktivity a propagační strategie mezinárodních koprodukcí
  • projekty koprodukované mezi společností sídlící v členských zemích MEDIA a společností sídlící mimo členské země (podané koproducentem ze země MEDIA, podíl koproducenta/ů ze zemí MEDIA musí být min. 20 % a max. 70 %)

4) Podpora pro vývoj a/nebo šíření inovativních nástrojů a obchodních modelů ke zvýšení viditelnosti, dostupnosti a diváckého dosahu evropských děl v digitálním věku a/nebo ke zlepšení konkurenceschopnosti a/nebo ekologické udržitelnosti evropského audiovizuálního průmyslu.

5) Aktivity v oblasti práce s publikem

  • projekty mající mechanismy pro celoevropskou spolupráci
  • projekty zvyšující zájem a prohlubující znalosti publika o evropská audiovizuální díla (včetně programů o filmovém dědictví)
  • projekty zvyšující přínos evropských audiovizuálních děl (včetně katalogů vybraných filmů) v práci s publikem a filmové výchově

 

Webové stránky programu: https://www.kreativnievropa.cz/detail-vyzvy/media-360
Zaměření výzvy: Kultura, umění, mezinárodní spolupráce, vzdělávání, kurzy, stipendia
Cílová skupina: Umělci, veřejnost, ostatní
Místní působnost: Celá ČR, Zahraničí
Poslední aktualizace: 17.2.2022

Termíny uzávěrek a granty

Ukončené uzávěrky

Termín podávání žádostí: 12.4.2022
Finanční alokace výzvy: 20 000 000 EUR

Vyhlašovatel

Kreativní Evropa - Kultura

Institut umění – Divadelní ústav, Celetná 17
11000 Praha 1
(CZ) Czech Republic

Všechny výzvy vyhlašovatele (108)

Kontaktní osoby

Kancelář Kreativní Evropa - Kultura
kontaktní osoba

224 809 118

Vzdělávání se Světem neziskovek

Chcete se na získání grantu připravit? Přijďte na náš kurz nebo využijte služeb našeho poradenství.

19.11.2024 – 20.11.2024 Jungmannova 9, Praha 1

Individuální fundraising v kostce: Jak na drobné i firemní dárce

Petr Machálek
25.11.2024 Jungmannova 9, Praha 1

Organizace (spolu)práce nově a lépe: automatizace a modelování procesů

Kateřina Švidrnochová, Radka Bystřická
4.2.2025 Praha (místo bude upřesněno)

Strategie fundraisingu: Nový pohled na vaše poslání

Jana Havlenová
26.2.2025 Praha (místo bude upřesněno)

Základy finančního řízení pro neziskové organizace

Standa Kutáček
18.3.2025 – 22.10.2024 Praha (místo bude upřesněno)

Péče o dárce – jak vytvářet komunitu podporovatelů a získat pravidelné dárce

Zdeňka Marešová
26.3.2025 – 27.3.2025 Praha (místo bude upřesněno)

Grantový fundraising: Jak sestavit dobrou projektovou žádost

Petr Machálek

Konzultace projektových žádostí

Nevíte si rady s vypracováním žádosti? Chcete se zorientovat v možnostech finanční podpory vašeho projektu? Rádi vám pomůžeme, ozvěte se nám.

Šárka Pravdová
Péče o klienty Grantového diáře
+420 730 173 166

Potřebujete poradit? Napište nám!

Šárka Pieglová

Péče o klienty Grantového diáře

+420 730 173 166
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace