Česká televize - žádosti o vysílání charitativních a osvětových spotů 2019 - podpora fundraisingu

Organizace: Česká televize

Popis výzvy

Zaměření podpory:

Česká televize poskytuje bezplatně neziskovým organizacím a projektům prostor pro vysílání jejich spotů, a to na základě zaslané žádosti. Jako veřejnoprávní instituce je zodpovědná za důkladné posouzení nejenom předložených projektů, ale i správného a průhledného fungování žádajících organizací.

Regionální podpora: o spotové kampaně je možné žádat také na regionální úrovni. Spotová kampaň tak bude zařazena do regionálního zpravodajství České televize, které probíhá vždy dvakrát denně - více zde 

Základní podmínky žádosti o zařazení do hodnotícího procesu: 

  • statut předkladatele jako neziskové organizace fungující minimálně 2 roky (žadatel dokládá výpisem z registru a statutem)
  • prokazatelné transparentní hospodaření organizace (žadatel dokládá výroční finanční zprávou, auditem)
  • doručení kompletní žádosti v řádném termínu.

ČT posuzuje žádosti především podle uvedených hledisek:

  • celospolečenská naléhavost a závažnost tématu,
  • personální, organizační a finanční zajištění projektu,
    (žadatel dokládá informací o personálním, organizačním a finančním zajištění projektu)
  • kvalita zpracování kampaně projektu a aktivní komunikace projektu/organizace v uplynulém roce
    (žadatel dokládá: mediaplán kampaně; spot, storyboard či scénář spotu určeného k vysílání v České televizi; a přehled mediálních výstupů a komunikačních a marketingových aktivit organizace v uplynulých 12 měsících)
  • způsob využití získaných finančních prostředků, pokud jde o fundraisingovou kampaň,
    (z řad nadací a nadačních fondů budou upřednostněni žadatelé, u kterých je méně než 30 procent rozpočtu organizace věnováno na provoz organizace)
  • míra předpokládatelného dopadu a edukativnosti spotu, pokud jde o osvětovou kampaň,
    (žadatel může doložit informacemi k již uskutečněným projektům či jinými nezávislými i vlastními analýzami či jinými podklady)
  • soulad tématu/projektu s programovými a společenskými aktivitami a aktuální strategií České televize.

Spot si vyrábí a dodává pořadatel na vlastní náklady dle technických a obsahových kritérií. Stopáž spotu je maximálně 20 vteřin.

Webové stránky programu: https://www.ceskatelevize.cz/vse-o-ct/ct-podporuje/ct-podporuje-charitu/spotove-kampane/jak-zadat-o-spoty/
Zaměření výzvy: Rozvoj nno
Cílová skupina: Neziskové organizace
Místní působnost: Hlavní město Praha, Středočeský kraj, Jihočeský kraj, Plzeňský kraj, Karlovarský kraj, Ústecký kraj, Liberecký kraj, Královéhradecký kraj, Pardubický kraj, Kraj Vysočina, Jihomoravský kraj, Olomoucký kraj, Moravskoslezský kraj, Zlínský kraj
Poslední aktualizace: 20.3.2020

Termíny uzávěrek a granty

Ukončené uzávěrky

Termín podávání žádostí: 31.3.2019
Další informace: (pro kampaně se začátkem vysílání v období 1. 9. – 31. 12. 2019)
Termín podávání žádostí: 30.6.2019
Další informace: (pro kampaně se začátkem vysílání v období 1. 1. – 30. 4. 2020)
Termín podávání žádostí: 31.12.2019
Další informace: (pro kampaně se začátkem vysílání v období 1. 5. – 31. 8.2020)

Vyhlašovatel

Kontaktní osoby

Jiří Váňa
kontaktní osoba

261 137 054

Adéla Kouřilová
kontaktní osoba

261 137 078

Vzdělávání se Světem neziskovek

Chcete se na získání grantu připravit? Přijďte na náš kurz nebo využijte služeb našeho poradenství.

Konzultace projektových žádostí

Nevíte si rady s vypracováním žádosti? Chcete se zorientovat v možnostech finanční podpory vašeho projektu? Rádi vám pomůžeme, ozvěte se nám.

Šárka Pravdová
Péče o klienty Grantového diáře
+420 730 173 166

Potřebujete poradit? Napište nám!

Šárka Pieglová

Péče o klienty Grantového diáře

+420 730 173 166
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace