Výzva pro předkládání grantových projektů v rámci oblasti podpory 3.1 - Podpora procesů plánování sociálních služeb, výzva č. 97

Organizace:

Popis výzvy

Zaměření programu

Cílem oblasti podpory je sociální začleňování sociálně vyloučených osob a osob ohrožených sociálním vyloučením, včetně odstraňování bariér v jejich přístupu ke vzdělávání a k zaměstnání, cestou zajištění a zvyšování dostupnosti, kvality a kontroly služeb.

Co podporuje

Podporované aktivity:<br />
Podpora procesů střednědobého plánování rozvoje sociálních služeb.<br />
Podpora zavádění, realizace a vyhodnocování procesu střednědobého plánování rozvoje sociálních služeb na místní úrovni, tj. na úrovni obce/obcí v kontextu §94 písm. d) zákona o sociálních službách a střednědobého plánu rozvoje sociálních služeb.<br />
V rámci této aktivity budou hrazeny pouze náklady na:<br />
- práci koordinátorů/metodiků plánování,<br />
- práci řídící skupiny a pracovních skupin,<br />
- odborné vzdělávání koordinátorů plánování, kteří jsou přímo zapojeni do procesu plánování, případně jiných pracovníků, kteří jsou přímo zodpovědní za proces plánování, a to v akreditovaných vzdělávacích kurzech,<br />
- zpracování podkladů pro vytvoření střednědobého plánu rozvoje sociálních služeb (např. analýza existujících sociálních služeb, analýza dostupných zdrojů pro zajištění soc. služeb, analýza potřeb (potenciálních) uživatelů soc. služeb a další šetření, studie apod.),<br />
- workshopy, semináře, kulaté stoly pro účastníky procesu plánování sociálních služeb (tj. nejedná se o akreditované vzdělávání),<br />
- vytvoření střednědobého plánu rozvoje sociálních služeb – jeho obsah musí být v souladu s § 3, písm. h) zákona č. 108/2006 Sb., o soc. službách, ve znění pozdějších předpisů; v případě tisku tohoto dokumentu lze z přímých nákladů hradit pouze tisk v rozsahu max. 10 kusů tohoto dokumentu,<br />
- vytvoření katalogu poskytovatelů sociálních služeb – v případě tisku tohoto dokumentu, lze z přímých nákladů hradit pouze tisk v rozsahu max. 10 kusů tohoto dokumentu,<br />
- vytvoření interaktivního informačního systému – katalogu (softwarové aplikace) sociálních služeb za splnění následujících podmínek:<br />
o vytvořený systém bude mít zřejmou přidanou hodnotu oproti centrálnímu Registru poskytovatelů sociálních služeb,<br />
o systém bude pracovat s potřebami různých uživatelských skupin a bude nabízet více možností než výčet o poskytovatelích sociálních služeb a jimi poskytovaných sociálních službách na příslušném území,<br />
o systém bude reagovat na poptávku od různých uživatelských skupin (tj. zadavatelé, poskytovatelé a uživatelé sociálních služeb, veřejnost),<br />
o systém bude přehledný a srozumitelný, tj. umožní uživateli snadno se zorientovat v tom, zda a jaká sociální služba je pro něj vhodná (systém bude umět reagovat na různé životní situace osob),<br />
o systém bude umět vyhodnocovat data a bude využitelný pro zajištění dostupnosti poskytovaných sociálních služeb na území obce/obcí,<br />
o systém umožní propojení s jinými informačními systémy,<br />
- informování a zapojování veřejnosti - pouze jako doprovodná aktivita (tj. včetně zadavatelů, poskytovatelů a uživat
Webové stránky programu: http://www.esfcr.cz/vyzva-97
Zaměření výzvy: Komunitní rozvoj, média, ochrana lidských práv, rozvoj nno
Cílová skupina: Osoby po výkonu trestu
Místní působnost: Hlavní město Praha, Středočeský kraj, Jihočeský kraj, Plzeňský kraj, Karlovarský kraj, Ústecký kraj, Liberecký kraj, Královéhradecký kraj, Pardubický kraj, Kraj Vysočina, Jihomoravský kraj, Olomoucký kraj, Moravskoslezský kraj, Zlínský kraj
Poslední aktualizace: 16.2.2021

Termíny uzávěrek a granty

Ukončené uzávěrky

Termín podávání žádostí: 7.9.2011
Termín podávání žádostí: 27.9.2012

Vzdělávání se Světem neziskovek

Chcete se na získání grantu připravit? Přijďte na náš kurz nebo využijte služeb našeho poradenství.

19.11.2024 – 20.11.2024 Jungmannova 9, Praha 1

Individuální fundraising v kostce: Jak na drobné i firemní dárce

Petr Machálek
Rezervovat místo Poslední volná židle!
25.11.2024 Jungmannova 9, Praha 1

Organizace (spolu)práce nově a lépe: automatizace a modelování procesů

Kateřina Švidrnochová, Radka Bystřická
4.2.2025 Praha (místo bude upřesněno)

Strategie fundraisingu: Nový pohled na vaše poslání

Jana Havlenová
26.2.2025 Praha (místo bude upřesněno)

Základy finančního řízení pro neziskové organizace

Standa Kutáček
26.3.2025 – 27.3.2025 Praha (místo bude upřesněno)

Grantový fundraising: Jak sestavit dobrou projektovou žádost

Petr Machálek

Konzultace projektových žádostí

Nevíte si rady s vypracováním žádosti? Chcete se zorientovat v možnostech finanční podpory vašeho projektu? Rádi vám pomůžeme, ozvěte se nám.

Šárka Pravdová
Péče o klienty Grantového diáře
+420 730 173 166

Potřebujete poradit? Napište nám!

Šárka Pieglová

Péče o klienty Grantového diáře

+420 730 173 166
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace