ROŽMBERSKÝ ROK 2011

Organizace:

Popis výzvy

Zaměření programu

Všeobecný cíl: - hlavním záměrem uvedeného grantového programu je podpora aktivit v oblasti kultury a cestovního ruchu zaměřených na připomenutí působení rodu Rožmberků v jižních Čechách. To vše u příležitosti 400. výročí úmrtí posledního Rožmberka Petra Voka.

Specifické cíle - podpora aktivit v oblasti kultury a cestovního ruchu zaměřených na připomenutí odkazu rodu Rožmberků: pořádání kulturních a společenských akcí, výstav, tvorba tištěných informačních a propagačních materiálů a map, tvorba propagačních předmětů, webových stránek a další. Dotaci nelze převést na financování jiného projektu. Pokud jeden žadatel bude podávat více žádostí do programu, vyznačí priority jednotlivých projektů (žádostí).

Co podporuje

- honoráře expertů (např. autorské honoráře, umělci, vystupující), doložit objednávkou či smlouvou, fakturou a dokladem o zaplacení
- výdaje spojené s konferencemi a semináři a akcemi PR (včetně výdajů na cestovné, ubytování, pronájem místností, tisk materiálů a pozvánek, apod.), doložit objednávkou či smlouvou, fakturou, fakturou o zaplacení/cestovním příkazem a dokladem o zaplacení
- výdaje na tisk a distribuci informačních a propagačních materiálů vč. výdajů na tvorbu propagačních předmětů, doložit objednávkou či smlouvou, fakturou a dokladem o zaplacení
- výdaje spojené s účastí na výstavách, propagačních a informačních akcích, apod. (doložit fakturou o zaplacení, příp. cestovním příkazem), občerstvení (max. do výše 20% z celkového rozpočtu, max. 50 000,- Kč, doložit fakturou nebo paragonem s vypsanými jednotlivými položkami), ubytování (doložit fakturou s uvedením seznamu ubytovaných osob a dokladem o zaplacení), pronájem místností a objektů nutných k realizaci projektu, překlady a tlumočení (doložit objednávkou či smlouvou, fakturou a dokladem o zaplacení).
- výdaje spojené s tvorbou a aktualizací internetových stránek, doložit objednávkou či smlouvou, fakturou a dokladem o zaplacení
- výdaje na nákup materiálu a souvisejícího zařízení, vybavení (nového či pouţitého), doložit fakturou nebo paragonem s vypsanými jednotlivými položkami
- výdaje na spotřební a pomocný materiál (max. 10 % celkového rozpočtu projektu), doložit fakturou nebo paragonem s vypsanými jednotlivými položkami
- výdaje na subdodávky a související sluţby, doložit objednávkou či smlouvou, fakturou a dokladem o zaplacení nebo paragonem s vypsanými jednotlivými položkami

Co nepodporuje

- nákupy pozemků nebo budov,
- úhrada nájmů a energií, mezd, telekomunikačních služeb,
- příspěvky v naturáliích (např. pronájem, pozemek, nemovitost, ať již vcelku nebo z části, trvalé investiční zařízení, suroviny),
- náklady na stavební práce
- daňové poradenství, pokuty, penále, výdaje na správní poplatky,
- ostatní výdaje přímo nesouvisející s projektem.

Koho podporuje

- Obce a města Jihočeského kraje a svazky obcí
- Fyzické a právnické osoby (působící především v oblasti kultury a cestovního ruchu, i se sídlem mimo Jihočeský kraj, avšak s působností projektu v Jihočeském kraji)
- Nestátní neziskové organizace (občanská sdružení, obecně prospěšné společnosti, církevní právnické osoby, nadace a nadační fondy)
- Organizace zřizované krajem
- Organizace zřizované obcemi
- Státem zřízené organizace
Webové stránky programu: http://www.kraj-jihocesky.cz/index.php?par[id_v]=1110&par[lang]=CS
Zaměření výzvy: Humanitární pomoc, komunitní rozvoj
Místní působnost: Jihočeský kraj
Poslední aktualizace: 16.2.2021

Termíny uzávěrek a granty

Ukončené uzávěrky

Termín podávání žádostí: 20.9.2010
Finanční alokace výzvy: 3 000 000 Kč
Granty: od 20 000 Kč do 150 000 Kč

Vzdělávání se Světem neziskovek

Chcete se na získání grantu připravit? Přijďte na náš kurz nebo využijte služeb našeho poradenství.

19.11.2024 – 20.11.2024 Jungmannova 9, Praha 1

Individuální fundraising v kostce: Jak na drobné i firemní dárce

Petr Machálek
Rezervovat místo Poslední volná židle!
25.11.2024 Jungmannova 9, Praha 1

Organizace (spolu)práce nově a lépe: automatizace a modelování procesů

Kateřina Švidrnochová, Radka Bystřická
4.2.2025 Praha (místo bude upřesněno)

Strategie fundraisingu: Nový pohled na vaše poslání

Jana Havlenová
26.2.2025 Praha (místo bude upřesněno)

Základy finančního řízení pro neziskové organizace

Standa Kutáček
26.3.2025 – 27.3.2025 Praha (místo bude upřesněno)

Grantový fundraising: Jak sestavit dobrou projektovou žádost

Petr Machálek

Konzultace projektových žádostí

Nevíte si rady s vypracováním žádosti? Chcete se zorientovat v možnostech finanční podpory vašeho projektu? Rádi vám pomůžeme, ozvěte se nám.

Šárka Pravdová
Péče o klienty Grantového diáře
+420 730 173 166

Potřebujete poradit? Napište nám!

Šárka Pieglová

Péče o klienty Grantového diáře

+420 730 173 166
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace