Grantový program Nadačního fondu pro vzdělávání

Organizace:

Popis výzvy

Zaměření programu

Granty jsou určeny především na kurikulární reformu a zavádění nových vzdělávacích programů do základních a středních škol.

Co podporuje

- profesní vzdělávání učitelů - šíření nových vzdělávacích metod - podpora asociací angažovaných v probíhající reformě školství - vzdělávání minoritních a znevýhodněných skupin
Webové stránky programu: http://www.isp.cz/menu/fundfore/intro.htm
Zaměření výzvy: Komunitní rozvoj
Cílová skupina: Menšiny, migranti, osoby po výkonu trestu
Místní působnost: Hlavní město Praha, Středočeský kraj, Jihočeský kraj, Plzeňský kraj, Karlovarský kraj, Ústecký kraj, Liberecký kraj, Královéhradecký kraj, Pardubický kraj, Kraj Vysočina, Jihomoravský kraj, Olomoucký kraj, Moravskoslezský kraj, Zlínský kraj
Poslední aktualizace: 16.2.2021

Termíny uzávěrek a granty

Ukončené uzávěrky

Termín podávání žádostí: 30.4.2004
Další informace: Vyplněná žádost a popis projektu musí být předloženy v anglickém jazyce.
Termín podávání žádostí: 30.4.2005
Další informace: • Žadatelé musí vyplnit žádost, která je k dispozici na webových stránkách www.isp.cz nebo v kanceláři Fondu pro Vzdělávání. • K vyplněné žádosti musí být přiložen detailní popis projektu, dále: výroční zpráva (pokud organizace vydává), účetní závěrka za uplynulý kalendářní rok , audit (u typu organizací, kde je vyžadován zákonem), předpokládané příjmy a jejich zdroj (na 2004/2005). • Vyplněná žádost a popis projektu musí být předloženy v anglickém jazyce.
Termín podávání žádostí: 30.4.2006

Vzdělávání se Světem neziskovek

Chcete se na získání grantu připravit? Přijďte na náš kurz nebo využijte služeb našeho poradenství.

Konzultace projektových žádostí

Nevíte si rady s vypracováním žádosti? Chcete se zorientovat v možnostech finanční podpory vašeho projektu? Rádi vám pomůžeme, ozvěte se nám.

Šárka Pieglová
Péče o klienty Grantového diáře
+420 730 173 166

Potřebujete poradit? Napište nám!

Šárka Pieglová

Péče o klienty Grantového diáře

+420 730 173 166
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace