Ceny Fóra dárců

Organizace: Fórum dárců

Popis výzvy

Zaměření programu:

Smyslem Cen Fóra dárců je podpořit a vyzdvihnout důležitou práci nejen neziskových organizací, ale i firem a firemních nadací a fondů v charitativní oblasti a ve veřejně prospěšných oborech. 

Ceny se vyhlašují v oborech:

1. KOMUNIKACE

Jsou vybírány nejzajímavější práce neziskových organizací a firem v oblasti komunikace veřejně prospěšných projektů.

1.1. Výroční zpráva

  • Do této kategorie je možné přihlásit výroční zprávu za předchozí rok (2019) nebo za firmu zprávu o odpovědném podnikání.
  • Do této kategorie se mohou hlásit neziskové organizace i firmy. Firemní nadace a fondy se hlásí jako nezisková organizace!

1.2. Integrovaná kampaň

  • Do této kategorie je možné přihlásit online a video kampaně nebo komunikační projekty - webové stránky, aplikaci pro mobilní telefony, rozhlasový spot prospěšného projektu nebo firemní filantropie, marketingovou komunikaci crowdfundingové kampaně na portálech, které podporují charitativní počiny, internetový „televizní" pořad, blog, vlog, komunikaci na sociálních sítích a další formáty online marketingu, které nezisková organizace či firma vytvořily jako podporu společensky prospěšného projektu. Digitální kampaň může být kombinována s outdoorovou a printovou kampaní. 
  • Do této kategorie se mohou hlásit neziskové organizace i firmy.

1.3. Veřejně prospěšný spot

  • Do této kategorie je možné přihlásit internetové a televizní spoty charitativních a společensky prospěšných kampaní, které neziskové organizace nebo firmy v roce 2020 uvedly na internetu (weby, Youtube, sociální sítě, internetové televize) nebo v televizním vysílání (ČT, Prima, Nova, TV Barrandov, případně regionální televizní vysílání). 
  • Do této kategorie se mohou hlásit neziskové organizace a firmy.

1.4. Speciální Cena České televize

  • Cílem této Ceny je motivovat neziskové organizace, které se věnují veřejně prospěšným projektům, k vytvoření kreativní kampaně, která bude podporovat jejich aktuální téma, myšlenku a činnost. Důraz bude kladen i na celkový dopad a zásah kampaně.
  • Do této kategorie je možné přihlásit storyboardy, koncepty a scénáře televizní spotů charitativních a společensky prospěšných kampaní, které neziskové organizace připravují ke spuštění v roce 2021.
  • Patron projektu, kterým je Česká televize, vybere ty nejzajímavější návrhy. Hodnotící komise bude posuzovat námět a nápad spotu, kvalitu zpracování, míru prospěšnosti a edukativnosti a dopad celé spotové kampaně. 
  • Vítězný spot odvysílá Česká televize v roce 2021. Součástí odměny pro vybranou neziskovou kampaň bude konzultace ze strany ČT, možnost účastnit se vzdělávacích workshopů a využití další redakční podpory dle charakteru kampaně.
  • Podrobnější podmínky přihlášení a technické specifikace videí se dozvíte zde.
  • Jako přílohu přikládejte podrobně zpracované scénáře se storyboardem a základní video spotu (stačí laicky ztvárněný nápad natočený na váš mobilní telefon). Přidejte plánovaný rozpočet na vytvoření spotu, autora scénáře a stručně vysvětlete, proč jste se vaše téma rozhodli zpracovat právě tímto způsobem (1800 znaků).
  • Do této kategorie se mohou hlásit neziskové organizace.

2. SBÍRKY

Smyslem této oborové ceny je ukázat smysluplné a zajímavé sbírkové akce, které jsou transparentní, kredibilní a přispívají tak k rozvoji individuálního dárcovství v České republice.

2.1. Sbírkový projekt

  • Do této kategorie je možné přihlásit veřejnou sbírku, respektive sbírkový projekt, který slouží k naplňování a podpoře dobročinných a obecně prospěšných aktivit. Jde o akce, které se obrací na individuální dárce a případně i dalších podporovatele.
  • Do této kategorie se mohou hlásit neziskové organizace i firmy.

2.2. Crowdfundingová akce

  • Do této kategorie je možné přihlásit sbírku/akci, kde větší počet jednotlivců přispívá menším obnosem k cílové částce.
  • Do této kategorie se mohou hlásit neziskové organizace i firmy.

2.3. Sbírkové předměty a veřejně prospěšný merchandising

  • Do této kategorie se mohou hlásit organizace, které prodávají za svou organizaci sbírkové předměty za účelem získávání finančních prostředku.
  • Do této kategorie se mohou hlásit neziskové organizace.

2.4. Sbírkoví spojenci

  • Do této kategorie mohou firmy i neziskové organizace nominovat projekty, kdy se jednotlivci, týmy nebo organizace, a nebo celé firmy rozhodnou uspořádat vlastní akci na podporu vybraného veřejně prospěšného projektu nebo neziskové organizace.
  • Do této kategorie se mohou hlásit neziskové organizace a firmy.

2.5. Zaměstnanecká sbírka

  • Do této kategorie je možné přihlásit zaměstnaneckou sbírku, v rámci které jsou získávány prostředky na dobrou věc a veřejně prospěšné aktivity neziskových organizací. Tyto akce musí být organizovány firmou pro její zaměstnance a případně mohou být firmou dále podpořeny.
  • Zaměstnaneckou sbírku mohou přihlásit firmy, firemní nadace nebo fondy.
Webové stránky programu: http://cenyforadarcu.cz/o-cenach-fora-darcu-.html
Zaměření výzvy: Rozvoj nno
Cílová skupina: Neziskové organizace
Místní působnost: Celá ČR
Poslední aktualizace: 3.8.2020

Termíny uzávěrek a granty

Ukončené uzávěrky

Termín podávání žádostí: 7.10.2020

Vyhlašovatel

Fórum dárců

Na Václavce 1135/9
15000 Praha 5
(CZ) Czech Republic

+420 240 201 191

IČ: 66004501

Všechny výzvy vyhlašovatele (6)

Vzdělávání se Světem neziskovek

Chcete se na získání grantu připravit? Přijďte na náš kurz nebo využijte služeb našeho poradenství.

Konzultace projektových žádostí

Nevíte si rady s vypracováním žádosti? Chcete se zorientovat v možnostech finanční podpory vašeho projektu? Rádi vám pomůžeme, ozvěte se nám.

Šárka Pravdová
Péče o klienty Grantového diáře
+420 730 173 166

Potřebujete poradit? Napište nám!

Šárka Pravdová

Péče o klienty Grantového diáře

+420 730 173 166

Vyzkouším si Grantový diář

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace